شهید محمدرضاریاحی سامانی

وصیت نامه : الحمدلله الذی هدانا لهذا ما رکنالنهندی اولا ان هداناالله
ستایش خدای را که ما را بر این مقام راهنمایی کرد که اگر هدایت ولطف الهی نبود ما به خود در این مقام راه نمی یافتیم
الان که سعادت نصیب این بنده گنهکار وسیه روی خدا شده است که در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشته باشیم
تنها حرفی که به عنوان آخرین کلمات برخاسته ازفکراین عبد کوچک خدا سرچشمه می گیرد برروی کاغذ می آورم تا
بلکه آنان که برای درهم کوفتن برخاسته اند بفهمند که الهامات امام خمینی این قائد بزرگوار عاشقانی ساخته که هیچ سر از
پا نمی شناسند که از زمان درک خوب از بد هدفشان ایثار و جانفشانی برای برپایی ودوام اسلام وحکومت جهانی
مهدی)عج(می باشد. ودراین راه ترس از مرگ ندارند که معتقدند اگر کشته شوند پیروزند واگر بکشند پیروز لهذا بی باکانه
بربساط ستم یا به کفر می تازند وکاخهای ظلم رابرظالمان جهان فرو خواهند کوفت و زمینه ظهور آقا ومولایمان امام زمان
)عج( را آماده میکنندتا او جهان را از ظلم وغارتگری پاک سازد .وهمه جا را از نور عدالت پرکندوما همه به این امید می
جنگیم ومی رزمیم وبه پیش می رویم و به این امید طالب شهادت هستیم که بعد از شهادت آقایمان برسر بالینمان خواهد
آمد و گنهکارانی همچون مرا شفاعت خواهد نمود.
و اما ای پدر صالح ومادر مومنه ام اگر اولاد حقیرتان سعادت شهادت داشت هیچ آزرده مباشید وافتخار نمایید که
همچنین فرزندی تحویل جامعه داده اید که مردانه درمقابل ظلم وستم ایستادگی کند و در این راه از تقدیم جانش
باکی ندارد .روح من ازشما راضی باشد مرا ببخشید و حلالم کنید مخصوصا در ایامی که پدر پیرم وعزیزم احتیاج به
من داشت که عصای دستش باشم و سرپرستی یک خانواده را به عهده بگیرم .من از مال دنیا چیزی ندارم زیرا با فقر
بدبختی بزرگ شده ام وطالب مال دنیا وگردآوری آن نبود.
از برادران عزیزم علیرضا واحمدرضا می خواهم که به وضع خانواده برسند وکاری نکنند که باعث ناراحتی پدر و
مادر عزیزمان شود از خواهران عزیزم می خواهم که فرزندان خود را طوری تربیت کنند که در آینده حافظ خون
شهدای اسلام باشند. در مورد دفن کردن من ، آرزو دارم در کربلا دفن شوم ولی اگر امکان نداشت نمی خواهم
شما را به زحمت بیندازم زیرا سرورشهیدان جنازه مارا به کربلا خواهد برد همانطور که عرض کردم هر جا که
خودتان صلاح دانستید مرا دفن کنید.
همگی شما را دوست دارم وخواهش می کنم برای من گریه نکنید هرچندکه می دانم گریه های شما هم مشتی
محکم بردهان یاوه گویان است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 17 خرداد 1395برچسب:شهید محمدرضاریاحی سامانی,زندگی نامۀ شهید محمدرضاریاحی سامانی,وصیت نامۀشهید محمدرضاریاحی سامانی, | 11:33 قبل از ظهر | نویسنده : سربازان سایبری امام زمان(عج) |